قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

قیمت کرکره برقی
بازدید : 231

کرکره‌های برقی غضروف‌دار، کرکره‌های برقی پلی‌کربن شفاف، کرکره‌های برقی آلومینیوم. کرکره‌های برقی مغازه و فروشگاه برای درب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها می‌توان از انواع کرکره‌های برقی استفاده کرد. تیغه‌‌ای که در کرکره‌های برقی مغازه‌ها استفاده می‌شود عمدتا تیغه‌ی آلومینیوم است. برای دوام بالاتر و صدای کمتر بهتر است که در این تیغه از بیلت ۶۰۶۳ آلومینیوم استفاده شود. کرکره‌ برقی پنجره مهم‌ترین قسمت کرکره‌های برقی پنجره تیغه‌ی آن است که در اغلب اوقات به رنگ سفید می‌باشد و در واقع قیمت خرید کرکره برقی پنجره درفا نیز به تیغه‌ی آن بستگی دارد. این تیغه دو نوع مختلف دارد که شامل تیغه‌ی کرکره‌ی برقی فوم‌دار و تیغه‌ی کرکره‌ی برقی شفاف می‌باشد. موتوری که در این کرکره‌ها استفاده می‌شود نیز انواع مختلفی دارد که هرکدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. به طور مثال از موتور توبولار می‌توان در پنجره‌های دوجداره استفاده کرد. این کرکره‌ها را می‌توان در رنگ‌های دلخواه و هماهنگ با در آپارتمان سفارش داد. استفاده از این کرکره‌ها به عنوان پوششی ضد سرقت بسیار کارآمد است و باعث امنیت محل سکونت شما می‌شود.

کرکره برقی دُرفا قابلیت رنگ‌آمیزی داشته و می‌توان آنها را به رنگ دلخواه درآورد. به دلیل متریال به کار رفته در ساخت آنها، دارای طول عمر بالایی می‌باشند. در تمامی ابعاد و اندازه قابلیت سفارش و ساخت را دارند. کرکره برقی از چه قطعاتی تشکیل می‌شود؟ قطعات اصلی کرکره برقی عبارتند از: محفظه کرکره، ریل کرکره برقی، تیغه کرکره برقی، ریموت و رول کرکره برقی. شرکت درفا با کارشناسان و متخصصان برتر در زمینه طراحی و نصب انواع کرکره‌های برقی، از بهترین قطعات و متریال در ساخت این محصول استفاده می‌کنید.



نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 21 شهريور 1402 ساعت : 15:58
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید